Szanowny Gościu. Będziemy zaszczyceni, jeśli wybierzesz nasz Hotel.

Mając na uwadze obecny czas epidemii wirusa SARS Cov 2
wprowadziliśmy kilka istotnych zmian, 
aby poprawić Twoje i nasze bezpieczeństwo:

 

      1. W naszym obiekcie mogą znajdować się tylko osoby mające rezerwację lub korzystające z restauracji.
      2. Skróciliśmy do minimum czas meldunku i przebywania w recepcji. Wszystkie pozostałe, istotne dla Ciebie lub dla nas informacje, takie jak: dane do faktury, życzenia specjalne możemy omówić telefonicznie, gdy zameldujesz się już w pokoju. Pozostaw nam swój numer telefonu. Będziemy mogli komunikować się bez fizycznego kontaktu. Najlepiej jednak wszelkie swoje życzenia, dane do dokumentów księgowych itp. prześlij wcześniej na nasz adres mailowy: recepcja@rychlo.pl.
      3. Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
      4. Możesz zostać poproszony o dokonanie pomiaru temperatury ciała. Czynimy to dla bezpieczeństwa Twojego i innych Gości hotelu, jak również dla naszej obsługi, która dokłada wszelkich starań, aby Twój pobyt u nas był możliwie jak najbardziej udany.
      5. Jeśli Twój stan zdrowia się pogorszy lub zauważysz u innego Gościa niepokojące objawy poinformuj nas o tym. Zapewniamy pełną anonimowość. To dla naszego wspólnego bezpieczeństwa.
      6. Posiadamy na terenie hotelu pokój dla odizolowania osoby, która wykazuje wyraźne oznaki zakażenia koronawirusem i izolujemy ją do czasu przyjazdu Służb Medycznych.
      7. Nasze pokoje są dokładnie sprzątane i dezynfekowane po każdym Gościu. Możesz być spokojny, jest w nich bezpiecznie.
      8. Dokładnie i z odpowiednią częstotliwością dezynfekujemy także ogólnodostępne części wspólne.
      9. W recepcji i toaletach hotelowych  znajdują się instrukcje, jak prawidłowo myć ręce, nosić maseczkę itp. Zapoznaj się z nimi i przestrzegaj.
      10.  Śniadania, obiady i kolacje (bądź obiadokolacje) są podawane do stolika. Pamiętaj, aby zachować dystans  od innych Gości. Goście mogą siedzieć po obu stronach stołu ale nie vis a vis siebie.
      11. Jeśli jesteś na coś uczulony albo jesteś na diecie z przyczyn zdrowotnych lub religijnych, poinformuj nas o tym koniecznie. Do innych diet postaramy się dostosować. Swoje życzenia przekaż recepcji telefonicznie.
      12. Po hotelu poruszaj się obowiązkowo w maseczce. Jeśli zaistnieje potrzeba możesz je zakupić w recepcji hotelu.
      13. Przebywaj jak najkrócej we wszystkich częściach wspólnych hotelu.
      14. Sprzątanie podczas pobytu odbywa się tylko na Twoje wyraźne życzenie. Prosimy, abyś ograniczył je do niezbędnego minimum. Wymianę ręczników, uzupełnienie kosmetyków i inne rzeczy możemy dostarczyć Ci bezkontaktowo pod drzwi. Jeśli jednak Twój pokój wymaga posprzątania poinformuj nas o tym telefonicznie. Sprzątniemy go, ale prosimy abyś nie przebywał w tym czasie w pokoju. Otwórz okno przed wyjściem z pokoju, jeśli warunki pogodowe na to pozwalają.
      15. Płyny do dezynfekcji rozmieszone są w oznaczonych miejscach w obiekcie – korzystaj z nich koniecznie po powrocie do hotelu.
      16. Sauna dostępna dla gości z zachowaniem ograniczenia liczby osób korzystających w jednym czasie do 2 osób jednocześnie.
      17. W hotelu obowiązuje zakaz odwiedzin i spotkań z osobami, które nie mają meldunku w hotelu.
      18. Nasi Pracownicy i dostawcy objęci są takimi samymi zasadami zachowania bezpieczeństwa jak nasi Goście. Poniżej zamieszczamy kontakt do Nas, jak również w razie potrzeby do Służb Sanitarno–Epidemiologicznych:

  

Recepcja Hotelu Rychło***: ☎ 75 77 32 072
Pogotowie Ratunkowe - ☎ 112/999
Stacja Sanitarno–Epidemiologiczna w Zgorzelcu – ☎ 691 770 919

 

Dziękujemy za wybór Elbest Hotels.
Życzymy Ci udanego pobytu w naszym Hotelu i jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/dobę 

Z poważaniem,
Dyrektor i Załoga Hotelu Rychło 

 

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Akceptuję